Handelsbetingelser

Generelt

Vores handelsbetingelser gælder for både privat- og erhvervskøb af varer i vores webshop, ved levering i Danmark og Sverige.

FullFridge.dk er en online webshop, med et fysisk lager beliggende i Rødovre. Henvendelser kan ske via kontaktformularen og vi vil svare så hurtigt som muligt.

Købsaftale på vores webshop indgås på dansk.

En købsaftale mellem køber og FullFridge.dk er først indgået, når køber modtager en ordrebekræftelse på det ønskede køb.

For at handle hos FullFridge.dk skal man være fyldt 18 år. Når man gennemfører en ordre på Fullfridge.dk, indestår kunden for, at nærværende oplyste handelsbetingelser er overholdt.

En eventuel uoverensstemmelse mellem kunden og FullFridge.dk er underlagt dansk lovning og skal afgøres i henhold hertil.

Levering

Vi leverer varer i Danmark. Levering af varer fra FullFridge.dk er gennemført, når kunden har modtaget sin vare. Levering af vores varer kan ske med GLS og PostNord. Varer kan leveres lige til døren eller pakkeshop.

Leveringstid med GLS og PostNord er typisk 3-5 dage, afhængigt af valgte leveringsmetode. Når varerne er afsendt, vil kunden modtage en Track & Trace nummer, hermed kan kunden følge pakken. Det vil også være muligt at afhente sine varer på vores lager i Rødovre. Afhentning skal ske i ølbaren “Det gamle hundebad”.

Lageradresse:

Full Fridge
Rødovrevej 79
2610 Rødovre

Afhentningstider:

Fredag 15-24 (eller efter aftale – kontakt os, vi er fleksible)


Betaling

På vores webshop kan kunden betale med Visa, MasterCard, Visa Electron, Maestro og Mobilepay. Vi kræver ingen ekstra kortgebyrer. Beløbet trækkes først, når varen er leveret. Hvis kunden har bestilt flere varer, og en af varerne er i restordre, trækker vi først betalingen for denne vare, når varen er leveret.

Priserne er angivet i DKK og er inklusiv 25% moms, samt flaskepant. Der tillægges oveni produktprisen fragtgebyr.

Vi tager forbehold for udsolgte varer, tastefejl, årgangsændringer, afgiftsændringer samt for udefrakommende pris.

Fortrydelsesret

Ifølge købeloven er der desværre ikke fortrydelsesret ved levering af mad, drikke og andet til husholdningens løbende forbrug.

Men se dog vores afsnit om reklamationsretten, hvis der er noget galt med din vare.

Reklamation

Alle køb er omfattet af købeloven, dette vedrører også reglerne om mangler. Det betyder, at såfremt varen viser sig at være mangelfuld, da kan kunden enten kan få varen ombyttet, få pengene tilbage eller modtage et afslag i prisen. Det afhænger af den enkelte situation. Reglerne om mangler træder kun i kraft, hvis kunden har behandlet varen korrekt eller ikke har brugt produktet. For fødevarer begrænses reklamationsretten til varens naturlige holdbarhedsperiode.

Ved en eventuel reklamation over mangler på leverede produkter, skal dette ske så snart køber har modtaget sin vare. Køber skal kontakte Full Fridge via kontaktformularen. Hvis dette ikke gøres med det samme, mister køber sin ret til at påberåbe sig manglen. Køber skal fremvise, hvori manglen består. Det er vigtigt med dokumentation – så tag gerne nogle billeder af skader og/eller mangler.

I tilfælde af reklamation aftales det med den enkelte kunde om, hvordan dette håndteres, og kunden skal først aftale med Full Fridge, om varen skal returneres. Full Fridge afholder returneringsomkostninger i forbindelse med reklamationer. 

Returnerede pakker

Såfremt en pakke nægtes modtaget eller returneres til Full Fridge på grund af for sen afhentning i pakkeshop, tilbagebetaler Full Fridge beløbet svarende til prisen for varen, dog fratrækkes et gebyr på 150 DKK til dækningen af forsendelse og ekspedition.

Hvis man ønsker at returnere en vare, så skriv eller ring endelig til os, så vi kan finde en god løsning.

Shopping Cart
Scroll til toppen